Internet-yordamchi

Kirish amalga oshmadimi?

Agar Internet yordamchisiga kira olmasangiz, quyidagilarga amal qilishingiz kerak:

1 Mobiuz aloqa markazi 0890 raqamiga qo'ng'iroq qilib (uy tarmog'ida bo'lganingizda) «Internet yordamchisi» xizmati faollashtirilganligiga ishonch hosil qiling.
2 Agar xizmat faollashtirilgan bo'lsa, «Internet yordamchisi» parolini mobil telefondan *115*ХХХХХХХ#   (ХХХХХХХ - yangi parol) buyrug'ini terish orqali o'rnatishingiz kerak. Parol uzunligi 4dan 7gacha raqamlardan tashkil topgan bo'lishi. So'ngra, siz telefon raqami va o'rnatilgan parol yordamida, kirish «Internet yordamch»ga kirishingiz mumkin.
3 3 marta ketma-ket parol noto'g'ri kiritilganda, raqam 30 daqiqa davomida bloklanadi. 3 marta ketma-ket kirishni blokirovka qilishda parolni qayta o'rnatishingiz kerak.
4 Agar xizmat faollashtirilmagan bo'lsa, siz Mobiuz savdo va xizmat ko'rsatish ofislariga murojaat qilishingiz va «Internet yordamchisi» xizmatini faollashtirishingiz kerak. Xizmatni faollashtirish bepul va faqat xizmat faollashtirilgan raqam egasining pasporti mavjud bo'lganda amalga oshiriladi. «Internet yordamchisi» xizmatidan foydalanish oylik qiymati 0 so'm.
5 Brauzeringiz kamida 128 bit uzunlikdagi shifrlash kaliti bilan SSL xavfsizlik protokolini qo'llab-quvvatlayotganiga ishonch hosil qiling.
Quyidagi brauzer versiyalari ushbu talabga javob beradi:
— Microsoft Internet Explorer 5.5 kam bo'lmagan versiyasi;
— Mozilla Firefox 1.0 kam bo'lmagan versiyasi.
6 Brauzeringizda «cookie fayllarini yozish» varianti yoqilganligini tekshiring;
7 Agar siz proksi-server orqali ishlayotgan bo'lsangiz, proksi serverda (443 port) HTTPS ulanishlariga ruxsat berilganligiga ishonch hosil qilishingiz kerak.
Internet yordamchisi bilan ishlash